جذب نویسنده های فعال و برای سایت دنياي خنده

 


جذب نویسنده  های فعال و حرفه ای برای سایت دنياي خنده

جذب نویسنده ی فعال برای سایت

با توجه به افزایش روز افزون سایت های دانلودو تفريح و تنگ شدن عرصه ی رقابت ، سایت دنياي خنده قصد دارد تا با جذب نویسنده های حرفه ای فعالیت خود را افزایش دهد تا از رقبای خود پیشی بگیرد . در همین راستا کسانی که شرایط زیر را دارند می توانند برای فعالیت در سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایند تا در صورت صلاحیت مراحل بعدی را طی کنند

در حال حاضر سایت دنياي خنده نیازمند به 5 نفر در زمینه های زیر است

 

1-یک نفر برای نویسندگی در بخش موبایل وطنزو لطيفه 

2-یک نفر برای نویسندگی در بخش کتاب و مقالات و مجله هاوطنز و لطيفه

3-یک نفر برای نویسندگی در بخش بازی و طنزو لطيفه

4-یک نفر برای بخش مستند و انیمیشن و فیلم های آموزشی و طنز و لطيفه

5-یک نفر همه كاره 

شرایط :

1 – ارسال حدقل 6 پست در روز و عدم کپی برداری از سایت های فارسی زبان

2 – داشتن اینترنت مناسب و پرسرعت

3 – فعالیت در زمینه های مختلفی همچون : نرم افزار ، بازی ، موبایل و …

 

توجه : لطفا برای اعلام آمادگی فقط از صفحه ی تماس با ما و يا نظر به صورت خصوصي اقدام کنید.



سایت پاتوق شهر 

نظرات شما عزیزان:

ahmadzade
ساعت10:38---26 فروردين 1392
خسته نباشی خوبی من سایت تبادل لینک اتوماتیک دارم اگه مایل بودید با سایت من تبادل لینک کنید

mina
ساعت16:15---2 آذر 1391
moafagh bashi

عماد
ساعت13:38---31 خرداد 1391
راستی بگید که من شمارو با چه اسمی بلینکم؟

عماد
ساعت13:37---31 خرداد 1391
سلام سایت خیلی خوبی دارید من که لذت بردم.لطفا منو با اسم جدیدترین فیلمها و سریالهای روزدنیا بلینکید.مرسییییی.
به سایت منم سربزنید منتظرنظرتون هستم.


حسین پرسپولیسی
ساعت19:24---21 خرداد 1391
به وبلاگ پرسپولیس سر بزنید ضرر نمی کنید .
اگر آمدید حتماً نظر دهید.
من این وبلاگ را لینک کردم از رئیس این وبلاگ میخواهم که وبلاگ پرسپولیس را لینک کند با آدرس:hossein77.loxblog.com


پرشین ستوری
ساعت20:35---13 خرداد 1391
سلام ممنون میشم ب ماسربزنیدوروی تبلیغات کلیک کنیدممنون

گود موزیک موزیک خوب دانلود موزیک و اهنگ های روز
ساعت21:26---4 خرداد 1391
سلام وبلاگت عالیه دستت درد نکنه اگه میشه لطف کنی بیایی به منم سر بزنی و همو لینک کنیم مرسی بای http://goodmusic.loxblog.com

milad
ساعت18:42---5 ارديبهشت 1391
ایمیلتو بفرست.. زود...........

http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php
ساعت14:15---21 فروردين 1391
جدیدترین وبهترین وبلاگ دوستیابی راه اندازی شد.http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php

http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php
ساعت14:15---21 فروردين 1391
جدیدترین وبهترین وبلاگ دوستیابی راه اندازی شد.http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php

http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php
ساعت14:15---21 فروردين 1391
جدیدترین وبهترین وبلاگ دوستیابی راه اندازی شد.http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php

http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php
ساعت14:14---21 فروردين 1391
جدیدترین وبهترین وبلاگ دوستیابی راه اندازی شد.http://dokhtarvapesar.loxblog.ir/profile.php

s:k
ساعت18:46---20 فروردين 1391
سلام
وبلاگ خوبی داری

http://www.best-iranian.mihanblog.com/


amir
ساعت18:58---11 فروردين 1391
سلام وب عالی داری میخواستن بگم لینکم کن همین

amir
ساعت18:57---11 فروردين 1391
سلام وب عالی داری میخواستن بگم کینکم کس همین

سلاکین
ساعت20:31---27 اسفند 1390
سرويس هاي رايگان

چت روم

کد چت روم

بنر

تبادل لينک

ترفند کامپيوتر

عکس دختران ايراني در ايميلتان



سرويس هزينه : تبليغ شما در 16 صفحه وب

بالا رفتين بازديد . تا 3برابر بازديد روزانه







www.salakin.760.ir

www.salakin.loxblog.com

باتشكر: مديريت وب



فرمهر
ساعت11:05---23 اسفند 1390
ـــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯ ) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)......… I♥U …I♥U… I♥U …I♥U… (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــ


فرمهر
ساعت20:24---22 اسفند 1390
با اسم (كاش..) لينكم كن ممنون


فرمهر
ساعت20:13---22 اسفند 1390
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــم

_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../سلام
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............) rozhayepaeizi
_______________:.....................:
________________/......__........\من اومدم
_________________`-._____.-' راستی اپم اگه نیای خیلی ازت دلگیر میشم
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/منتظرتم
________________(___|\/\/\//.___) شاد باشي مهربون
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


سلام
ساعت18:28---15 اسفند 1390
من در 5 وب سایتم لینکت کردم موفق باشی
salamdelfan.lxb.ir
ضمنا وب سایتت خیلی شلوغ شده خلوترش کنی بهتره بخصوص فلش ها


برق عشق
ساعت15:46---15 اسفند 1390
از دعوت شما متشکریم ما شما را لینک میکنیم دو روز فرست دارید تا ما را لینک کنید .ممنون

مریم
ساعت10:24---15 اسفند 1390
سلام لینکیدمت منو لینک کن

mansuor.sedighnia
ساعت17:34---14 اسفند 1390
سلام وب شما عالی است بهاله
موفق باشی


ranius
ساعت17:11---14 اسفند 1390
قبول.منو با اسم برترین رمان های فانتزی لینک کن بعد بیا خودتو با هرچی دوست داری لینک کن

E r F a N
ساعت16:54---14 اسفند 1390
سلام.مدیر برف تو موزیک هستم.منو با این اسم لینک کن،بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم.راستی تبادل بنرم میکنم.بای.باین اسم:
۩۞۩ برف 2 موزیک۩۞۩
www.Barf2Music.Lxb.ir


soltanimahdi
ساعت12:03---14 اسفند 1390
salam
web mofidi dari ,be kar myad
man shomaro link kardam
hala nobat shomast
bebinam che mikoni


manoto16
ساعت10:33---13 اسفند 1390
خیلی وب باحالی داری باشه بیا تبادل کنیم
manoto16.loxblog.com
دانلود اهنگ جدید
وقتی گذاشتی خبرشو بهم بده
bye


من تنهام
ساعت10:28---13 اسفند 1390
سلام مرسی که به من سر زدید .من شما رو لینک کردم .با تشکر

دلیر
ساعت20:29---4 اسفند 1390
سلام .وبلاگتون خیلی قشنگه و پیشرفتش خیلی مشهوده امیدوارم موفق تر باشید
اما یه پیشنهاد دارم :به وبلاگ من سر بزنید و پست تبدیل وبلاگ به وبسایت 100در 100 رایگان رو بخونید . شما هم سفارش بدید چون خیلی به درد وبلاگتون که پربازدید هست می خوره.منتظر شما....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جذب نویسنده های فعال و حرفه ای برای سایت دنياي خنده ، ،

تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1398 | 17:22 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.